Palveluni

Työnohjaus- ja koulutuspalvelut ovat toteutettavissa sekä asiakkaan tiloissa että virtuaalisesti.

Yksilötyönohjaus

• kohderyhmä: johto, välijohto, työntekijät
  • ohjauskerran kesto 45-90min.

Ryhmätyönohjaus

• kohderyhmä: työyhteisöt, työtiimit
  • ohjauskerran kesto 90-120min.

Koulutuspaketit

• työhyvinvoinnin teemat (työyhteisön hyvinvointi, työyhteisön moninaisuus, työyhteisötaidot, johdon hyvinvointi)
  • monikulttuurinen työyhteisö
  • monikulttuurinen asiakastyö
  • tulkkauspalveluiden käyttö asiakastilanteissa
  • vapaaehtoistoimijoiden hyvinvointi
  • Koulutuspaketit räätälöidään aina tilaajan toiveiden mukaan.

Asiakaspalaute

"Työnohjauksessa oli mahdollisuus pysähtyä, ajatella ja puhua. Pääsin peilaamaan omia ajatuksia ja sain uusia näkökulmia. Luottamus Virpin kanssa rakentui nopeasti ja loi pohjan onnistuneelle työnohjaukselle. Vaikeistakin asioista oli helppo puhua ja työnohjauksen jälkeen oli voimaantunut olo. Työnohjaus auttoi minua stressin säätelyssä, lisäsi työniloa ja loi uskoa tulevaan muutokseen. Virpi kuuntelee, kysyy, haastaa, käyttää toiminnallisia menetelmiä ja auttaa kokeneenkin esihenkilön näkemään asioita uudella, positiivisella tavalla. Todellinen ammattilainen, jota voin lämpimästi suositella työnohjaajaksi.             Kiitos Virpi!"

-esihenkilötyönohjattava-

RATKAISUKESKEINEN LYHYTTERAPIA

Kaikki meistä kokevat erilaisia haastavia tilanteita ja kriisejä elämässään. Hetkittäin voi tulla tunne, että sen hetkinen mielen kuorma on liian suuri yksin kantaa. Jos oireet eivät ole niin vakavia, että olisi hakeuduttava terveydenhuoltoon, mutta ammattiapu olisi tarpeen, voi lyhytterapiasta olla apua tilanteen käsittelyssä ja elämän kurssin kääntämisessä mielekkäämpään suuntaan.

Ratkaisukeskeinen lyhytterapia on matalan kynnyksen keskusteluapua elämän haasteisiin. Kohtaamisissa pääset käsittelemään mieltäsi painavia asioita, olivatpa ne sitten elämän muutostilanteita, ihmissuhdeongelmia, opiskeluun ja työhön liittyviä haasteita, uupumusta tai jokin muu stressaava tilanne elämässäsi.

Ratkaisukeskeisen lyhytterapian tavoitteena on vahvistaa selviytymiskeinojasi sekä auttaa sinua löytämään voimavarasi haastavissa tilanteissa. Sinä olet oman elämäsi asiantuntija ja lyhytterapeutin tehtävä on auttaa sinua löytämään toivoa, voimia ja sinulle sopivimpia keinoja selviytyä elämän haastavista tilanteista

Ratkaisukeskeinen lyhytterapia on luottamuksellista, voimavarakeskeistä, ihmisen vahvuuksiin ja keskittyvää tavoitteellista työskentelyä. Terapian kesto määritellään asiakkaan tarpeen mukaan – joskus riittää yksikin käynti, joskus tavataan jopa 20 kertaa. Lyhytterapia ei ole psykoterapiaa eikä siitä saa Kela-korvausta. Lyhytterapiakäyntejä ei myöskään kirjata Kanta-järjestelmään.

Olen aloittanut ratkaisukeskeisen lyhytterapeutin opinnot ja tarjoan lyhytterapiaa opintoihini liittyen opiskelijahintaan.

Terapia toteutetaan täysin virtuaalisesti.

Terapian hinta: 35€/45min.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

p.040 733 59 48 / Virpi

kajos.info@gmail.com

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita